Route:  
  1. Home
  2. Evaluatie van de prestaties

Beoordelen van de prestaties


Binnen Hemink Groep B.V. worden prestaties van processen besproken. Daarnaast is er sprake van analyse van gegevens op basis van:

•             Klachten

•             Klanttevredenheid

•             Leveranciersbeoordeling

•             Afwijkingen

•             Interne audit prestaties

 

Klanttevredenheid

Bij oplevering van projecten wordt de klanttevredenheid besproken. Indien er opmerkingen of afwijkingen zijn dan worden deze genoteerd als klachten en intern besproken. Dit wordt waar nodig in een overleg meegenomen. Positieve feedback wordt tevens geregistreerd.

 

Werkplekinspecties

Regelmatig worden werkplekinspecties gehouden om vast te stellen of er verantwoord en veilig wordt gewerkt in de bedrijfshal. Eventuele bevindingen worden opgepakt middels corrigerende maatregelen.

 

Evaluatie wet- en regelgeving
Jaarlijks wordt aan de hand van de resultaten van de AIM Module beoordeeld of de organisatie voldoet aan de van toepassing zijnde wet- en regelgeving. Dit door Overzicht en wet- en regelgeving per benoemde maatregel te toetsen op implementatie. Resultaten worden rechtstreeks in het overzicht verwerkt. Indien er onverhoopt sprake is van afwijkingen dan zal dit conform het corrigerende maatregelenproces (7.2) worden opgepakt.